HilltopAds'de CPA Hedefi: Daha az harcayın, daha çok kazanın. 2024'ün yeni reklam özelliği

Yazılı 10 Haziran 2024 tarafından

Avatar

Jennifer Miller

CPA HilltopAds'de hedef: Daha az harcayın, daha çok kazanın. 2024'ün yeni reklam özelliği

HilltopAds'de, reklamverenlerin yüksek kâr elde etmelerine yardımcı olacak birçok yararlı araç bulunmaktadır:

  1. İlgi alanlarına dayalı ve anahtar kelime hedefleme.
  2. Otomatik Optimizasyon.
  3. Trafik segmentasyonu...

Ve çok daha fazlası.

Ve bugün, reklamcılık deneyiminizi değiştirecek yeni inanılmaz özelliğimizi duyurmaya hazırız: CPA Hedef veya SmartCPA. Bu makalede, CPA Goal'ün anlamı, avantajları ve dezavantajlarının yanı sıra kurulum sürecine bakacağız. Ayrıca, CPA Goal ile ilk testlerinizi çok daha kolay ve karlı hale getirmek için bazı ipuçlarını sizlerle paylaşacağız. Hadi başlayalım!

CPA Hedefi nedir?

İlk olarak, CPA Goal arka planı hakkında tartışmaya daha derinlemesine dalmamız gerekiyor.

CPA (edinme başına maliyet), reklamverenlerin yalnızca her dönüşüm için ödeme yaptığı bir fiyatlandırma modelidir.

CPA = harcanan / dönüşüm sayısı.


Örneğin, reklamverenlerin maliyeti yaklaşık $100 ise ve 20 dönüşüm elde ediyorlarsa, yani: CPA = 100 / 20 = $5.


Bu arada, HilltopAds'de reklamverenler CPM (her 1.000 gösterim için), CPA (her dönüşüm için) veya CPC (her tıklama için) trafik satın alabilirler.

Dönüşüm maliyetinin anlaşılması sayesinde, reklamverenler trafik kaynaklarına yaptıkları harcamaları optimize edebilir ve etkinliğini değerlendirebilir. Ancak reklamverenlerin reklam bütçelerini kaybetmemek için bunu manuel olarak ve zamanında yapmaları gerekir.

İşte bu yüzden satış ortaklığı pazarlamasının süper adamı CPA Hedef model. CPA Goal veya SmartCPA, ana reklam KPI'ı dönüşüm olan reklamverenlerin, belirlenen dönüşüm maliyetine göre performans göstermeyen trafik bölgelerini kampanyalarından otomatik olarak silmelerine yardımcı olan bir optimizasyon aracıdır.

CPA Goal avantajları ve dezavantajları:

CPA Goal, aşağıdaki gibi ana avantajlara sahiptir:

  • Otomatik olarak reklam kampanyası optimizasyonu;
  • Ekstra harcamalara karşı güvenlik;
  • Kolay ve esnek yapılandırma.

bazı zorlukların yanı sıra:

  • CPA Goal'ün doğru çalışması için Postback'nin ayarlanması gerekir;
  • Test süreleri için biraz zamana ihtiyaç vardır;
  • CPA Hedef kampanyalarını yalnızca testler için çalıştırmanızı öneririz.

Ancak, bahsedilen tüm zorluklardan başarıyla kaçınmanıza yardımcı olmak için buradayız. Her bir zorluğa daha yakından bakalım ve biraz sonra nasıl çalışabileceğinizi anlayalım.

CPA Goal nasıl çalışır?

Şimdilik, CPA Hedef aracının nasıl çalıştığını görelim. Öncelikle, reklamverenlerin, reklam sistemlerinin trafik kaynaklarını otomatik olarak optimize edeceği kurallarını belirtmeleri gerekir. Örneğin, dönüşüm sayısı, bir dönüşüm başına maliyet, tam ülkede bir dönüşüm başına maliyet, maksimum CPM vb.

CPA Hedef kampanyanız aktif hale geldikten sonra, reklam sistemleri her bir trafik bölgesinin kurallarınıza uygunluğunu kontrol edecektir. Bir bölgenin kuralınıza uymadığı fark edilirse (örneğin, X bölgesinde dönüşümlerin maliyeti ihtiyacınız olandan daha yüksek olacaktır), sistemin kendisi bu bölgeyi aktif trafik kaynakları listesinden devre dışı bırakacaktır.

CPA Hedef reklam kampanyaları HilltopAds'de nasıl kurulur?

Tamam, artık size CPA Hedef kampanyalarını HilltopAds'de kurma hakkında daha fazla bilgi vermeye hazırız. Öncelikle yapmanız gerekenler HilltopAds'ye Reklamveren olarak kaydolun. O zaman şu adrese gitmeniz gerekir Kampanyayı Yönet bölümüne gidin ve Kampanya ekle Düğme.

Burada dikkatinizi çekmemiz gereken nokta şudur CPA Hedefi yalnızca Popunder reklam formatı için kullanılabilir (hem masaüstü hem de mobil). Bu nedenle, reklam biçimi listesinden Popunder'yi seçin. İçinde Tip alanında CPA Hedef seçeneğini seçin.

CPA Hedef reklam kampanyası nasıl oluşturulur?

Bir kampanya oluşturma sürecine, hedefleme ayarlarına ayrıntılı olarak odaklanmayacağız, çünkü zaten elimizde Yardım Merkezimizdeki ayrıntılı kılavuzlar. Bu nedenle, hemen CPA Hedefinin kurallarını belirlemeye geçiyoruz.

HilltopAds CPA Hedef ayarları

Çalışmanız gereken iki bölüm vardır.

İçinde GEO ve Fiyatlar bölümünde hedeflenen GEO'da bir dönüşüm başına maliyeti USD cinsinden belirtmeniz gerekir.


Örneğin, CPA teklifiyle çalışan bir medya alıcısısınız. Bu nedenle, bir teklif seçtiğinizde, açıklamasında mevcut ülkeyi (GEO) ve oranı kontrol etmeniz gerekir. ABD'de tanıtılması gereken bir VPN teklifi seçtiğimizi ve oranın $0,5 olduğunu düşünelim

HilltopAds'de, Amerika Birleşik Devletleri'ni şu şekilde belirtmemiz gerekir Ülkeler alanında ve 0,5 yanındaki alanda.

Eğer birden fazla ülke varsa, yeni bir kural ekleyebilirsiniz. En fazla 100 kural oluşturabilirsiniz (kurallar AND mantığı ile bağlanacaktır).


Sonuncusu ama en önemlisi CPA Hedef Seçenekleri bölümüdür. Orada yapmanız gerekenler:

  • Şunları belirtin Optimizasyonu başlatın seçeneği. Varsayılan olarak, optimizasyon 2 dönüşüm alındıktan sonra başlar. Böylece gerekli dönüşüm sayısını belirleyebilirsiniz.
  • ROI (yatırım getirisi). HilltopAds sistemi kampanya başına otomatik olarak ROI sayacaktır. Örneğin, ROI'nizin yaklaşık 30% olmasını istiyorsunuz. Böylece, sistem bunu hesaplayacak ve harcamalarınızı ve kârınızı belirtilen ROI içinde tutacaktır. Bu özellik, kişisel yöneticinizin talebi üzerine kullanılabilir.
  • Maks CPM - Burada, belirtilen oran içinde tutulması gereken maksimum CPM oranını belirtmeniz gerekir. Bu kuralı, tüm paranızı inanılmaz derecede dönüşüm sağlayan bir trafik bölgesine harcamamak için ayarlayabilirsiniz.
CPA Hedef ayarları

Tüm ayarlar tamamlandıktan sonra Kampanya ekle düğmesine basarak ayarlarınızı kaydedin.

🎁 Henüz HilltopAds ile çalışmadıysanız, başlamak için mükemmel bir zaman! Promosyon kodu uygulayın CPAGOAL ve en az $100 tutarındaki ilk para yatırma işleminize +20% kazanın. 🎁

Elips